saknad

usch
nu saknar jag dig alice. saknar dig så det gör ont. saknar våra konstiga maträtter. saknar dina fula estetglasögon. saknar din tandställning och dina slitna converse och dina förklaringar när man sitter som ett frågetecken i skolbänken och dina "det hade vart kul" och dina armband och din tandborstning och dig. jag saknar dig.

jag saknar våra foto konversationer och nerladdade tv serier i min stora säng och att lyssna på håkan med dig och att gå upp klockan fem bara för att få se när solen går upp och att vara i stallet i 10 timmar och frysa näsan av mig bara för att det ska bli en "fin bild".
nu trillar tårarna och nu orkar jag inte skriva mer. Det är helt sjukt att nått så nära kan va så långt bort.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: