Om mig- Alice

Jag är född -96 och har hela mitt liv bott i Stockholm. Trivts hur bra som helst med det mesta faktiskt. Mitt största intresse har sedan jag var 7 år gammal varit hästar och jag har varit medryttare sen jag var 12 år. När det var dags för gymnasieval i nian gjorde jag mitt hittils mest förändrande val- jag valde att börja på Bollerup.
Bollerup är ett naturbruksgymnasium som ligger i Skåne. Där läser jag naturbruk profil häst, med tillval för NV kurser. Jag kommer alltså ha en fullständig NV behörighet om allt går som planerat!

Så jag bor alltså numera 60 mil hemifrån min familj och allt jag växt upp med, utan att från början ha känt en enda person i min nya skola.

Jag har inte mycket mer att säga, så lite bilder på mig kanske passar bra
jag, jag och jag med ponny
                 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: