hästabstinens

börjar få grov hästabstinens nu... helt sjuukt vad jag saknar att vara i stallet och fixa och mysa med goingarna och rida såklart! hoppashoppashoppas att jag hittar min stjärna snart för jag orkar inte vara utan hästar mer!
 
idag har varit rätt segt. otroligt tråkig stämning i skolan på grund av saker.. läskigt hur man kan påverkas så starkt när saker händer i sin omgivning. Man får sig en funderare alltså, inser hur bra man egentligen har det..
 
Har i alla fall fått saker gjorda, varit och kopierat nya hemnycklar för mina är spårlöst borta.. lovar att jag kommer hitta dem nu bara för att jag var och fixade nya, så är det alltid.. jaja haha. väntar på att mamma ska bli klar med middag och efter det ska jag göra lite läxor.. känner mig som en säck potatis om jag ska beskriva mig själv idag. 
 
vad är detta för bild..? 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: